Bestill
gratis
hjemmebesøk
Bestill
gratis
brosjyre
Kontakt vår
kundeservice
55 25 70 05
Helt gratis

Vanlige
Spørsmål og svar.

Hvis du ikke finner svaret på det du lurer på her, kan du alltid kontakte oss. Du kan enkelt gjøre dette på 55 25 70 05 eller info@herjedalskjokken.no så vil vi veilede deg til den som best kan svare på spørsmålet ditt.

Vanlige spørsmål og svar. Passer alle skråg.Nytt kjøkken på en dag.

94,8% av våre kunder syns at våre montører gjør en veldig god jobb og er mer enn fornøyde. Ifølge kundeundersøkelse gjort i 2017.

Hva koster et hjemmebesøk?

Hjemmebesøket er helt gratis og du forplikter deg ikke til noe. For å finne den beste kjøkkenløsningen for deg er det best om vi måler og ser over ditt eksisterende kjøkken hjemme hos deg. Den enkleste måten å bestille et hjemmebesøk på er å fylle ut skjemaet her.

Hva inngår i prisen?

Vi skriver en kjøpsavtale med deg som kunde der vi forklarer hva som inngår i kjøpet ditt. Vanligvis er at det inkluderer frakt, mva, skuffefronter, kjøkkenlås, skuffeinnlegg, hengsler, håndtak, dempere og montering (monteringsprisen er vist i separat avtale). Hvis du vil, kan vi også demontere og fjerne dine gamle kjøkkenfronter

Trenger jeg å bytte ut skrågene hvis jeg vil sette i moderne skuffer?

Nei, det trenger du ikke. Vi legger inn ekstra vegger med det nye moderne skuffesystemet på eksisterende skråg. Skuffene er skreddersydd for å passe til skråget.

Er prisen forskjellig avhengig av farge og mønster?

Det er tre prisklasser i vårt sortiment, foliert MDF, eksklusiv og heltre-kvalitet. Innenfor foliert MDF kan du fritt kombinere farger og mønstre uten ekstra kostnad.

Kan jeg kjøpe benkeplater fra Herjedalskjøkken?

Ja. Vi hjelper deg med å finne benkeplater etter dine ønsker. Installatøren måler og monterer deretter benkeplaten på kjøkkenet.

Kan jeg kjøpe hvitevarer fra Herjedalskjøkken?

Vi leverer ikke hvitevarer, men har lokale samarbeidspartnere.

Hvor blir kjøkkenfrontene laget?

Vi produserer kjøkkenfronter i egen fabrikk i Funäsdalen. Utenom høyglans og trefronter som vi har lisensierte avtaler på.

Kan jeg montere kjøkkenet selv?

Nei, våre professjonelle montører er spesialutdannede for montering av våre kjøkken.

Har dere egne montører?

Vi har inngått kontrakt med montører som arbeider for oss og monterer våre kjøkken. Les mer om vår montering her.

Når kommer montøren?

Den estimerte leveransen står på din kjøpsavtale. Når dine produkter har forlatt fabrikken skal de pakkes opp og forberedes. Montøren tar så kontakt med deg og avtaler en passende tid for montering.

Hvilke betalingsmuligheter kan jeg bruke til å betale kjøkkenet?

Hvis kjøpsavtalen er signert, vil ditt nye kjøkken bli produsert i henhold til dine ønsker. På kjøpsavtalen er betalingsbetingelsene listet opp, og er du usikker på hva som gjelder, ta kontakt med selgeren din eller kundesenter på 55 25 70 05. Når kjøkkenet leveres og monteres, må du skrive under på en kvittering. Vi tilbyr deg to betalingsalternativer: faktura med 7 dagers kreditt f.o.m. fakturadatoen, det vil si at du må vente på fakturaen før du betaler, eller avbetaling med Cresco. Kvitteringen fra deg er bare en bekreftelse på at kjøkkenet er montert og at vi kan fakturere deg.

Hvordan vedlikeholder/rengjør jeg kjøkkendørene?

Våre kjøkkendører er lettstelt og enkle å rengjøre. Du bruker bare en fuktig klut med lunket vann. Tilsett litt såpe i vannet ved fettete flekker. Ikke bruk mikrofiberklut da denne lager riper i folien.

Hva er kjøkkendørene laget av?

Våre folierte kjøkkendører er laget av en trefiberplate (MDF-board, Medium Density Fibre Board) som enten er slett eller spormønstret. Folien som er vakuumpresset på er en slitesterk og lettstelt overflate. Det er mange som lager lignende kjøkkendører f.eks. IKEA, men vi har muligheten til å måltilpasse våre kjøkkendører og skuffer.

Er håndtakene nikkelfrie?

Våre håndtak er laget for å fungere i ethvert hjem, uansett nikkel følsomhet eller ikke. Håndtakene er laget av materialer med lav nikkelverdi og forsegles med en beskyttende lakk slik at du som forbruker ikke skal komme inntil overflaten.

Vårt utvalg av håndtak i tre, glass og lær sammen med våre praktiske kjøkkenalternativer er et annet fint og praktisk alternativ til kjøkkenet ditt.

Hva gjør jeg om dørene mine blir skadet?

Hvis ditt produkt blir skadet ved leveranse kontakter du din montør så snart som mulig. Oppdages en skade eller det oppstår etter en tid kontakter du vår kundeservice så hjelper de deg med saken. Du kontakter de på telefon 55 25 70 05 eller info@herjedalskjokken.no

Vedlikeholdsanvisning kan bli funnet her.